Ομπράντοβιτς για Παύλο Γιαννακόπουλο: «Ήταν σαν πατέρας μου, δεν υπάρχουν λόγια...»

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μίλησε για τον θάνατο του Παύλου Γιαννακόπουλου, λέγοντας πως δεν έχει κοιμηθεί από τότε που έμαθε τα άσχημα νέα, ενώ τόνισε πως ο ιστορικός «πράσινος» παράγοντας ήταν σαν πατέρας για εκείνον!

Πιο συγκεκριμένα ο «Ζοτς» μιλώντας για τον Παύλο Γιαννακόπουλο είπε: «Ενημερώθηκα από τους φίλους μου στην Ελλάδα και από τότε δεν έχω κοιμηθεί. Δούλεψα πολλά χρόνια μαζί του, ήταν σαν πατέρας μου, τον οποίο σεβόμουν πάρα πολύ, ήταν από τους ανθρώπους που δεν θα ξεχαστούν ποτέ για αυτά που έκανε στο ελληνικό μπάσκετ. Δεν μπορώ να βρω τις λέξεις για να μιλήσω γι αυτόν.

Ο κόσμος γενικώς τον ξέρει ως πρόεδρο του Παναθηναϊκού, αλλά είχα την ευκαιρία να έχω προσωπική συζήτηση μαζί του και έμαθα πολλά από αυτόν. Έτσι θα ήθελα να εκφράσω τα συλλυπητήριά μου στον Παναθηναϊκό και την οικογένειά του επειδή ξέρω πόσο τον αγαπούσαν».

Πηγή:filathlos.gr