Σάσα Σταμάτη: Τι συμβαίνει στην προσωπική της ζωή;

Πολλά έχουν γραφτεί τον τελευταίο καιρό για το τι συμβαίνει στη ζωή της Σάσας Σταμάτη, αλλά η ίδια ξεκαθαρίζει πώς έχουν τα πράγματα.

Οι γονείς σου σε ρωτάνε πότε θα φτιάξεις οικογένεια, πότε θα τους κάνεις ένα εγγονάκι;

Η μητέρα μου αρκετά συχνά. Έχει γίνει και λίγο πιεστική με αυτό το θέμα. Όμως, πιστεύω πως είναι θέμα τύχης οι σχέσεις και το να κάνεις οικογένεια είναι και λίγο θέλημα Θεού. Δεν πιστεύω ότι μπορείς να βάλεις στόχο να κάνεις οικογένεια, όπως βάζεις στόχους στη δουλειά.

Έχεις φτάσει ποτέ κοντά στο να παντρευτείς;

Όχι. Δεν το έχω κυνηγήσει, νομίζω, τελικά.

Είχες κάποια σχέση για την οποία έλεγες ότι θα ήθελες να μείνετε μαζί για πάντα;

Μέσα μου μπορεί να οραματίζομαι διάφορα. Το θέμα είναι τι γίνεται στην πραγματικότητα. Μου αρέσει να κοιτάζω την πραγματικότητα και όχι να φαντάζομαι τι θα μπορούσε να γίνει.

Σε τι φάση είναι η προσωπική σου ζωή τώρα;

Είμαι ελεύθερη και θέλω να ζήσω ένα συναρπαστικό έρωτα και να αφιερωθώ σε αυτό τον άνθρωπο. Έχω να δώσω πολλή αγάπη και πολλή φροντίδα.

Μήπως όμως στην πραγματικότητα δεν είσαι ανοιχτή; Μήπως είσαι καχύποπτη με όποιον σε πλησιάζει;

Όχι, δεν νομίζω. Μπορεί να μην αφήνω να πλησιάσει εύκολα κάποιος, αλλά καχύποπτη δεν είμαι.

Γιατί δεν τον αφήνεις;

Σκέφτομαι μήπως δεν είναι η σωστή στιγμή… Έχω πολλά «μήπως» στο μυαλό μου.

Πηγή: Περιοδικό "People"

http://www.tvnea.com

Σχόλια