Η viral ανάρτηση κομμωτή: Είμαι 52 ετών, ομοφυλόφιλος...

Για τις σεξουαλικές του προτιμήσεις και το bullying που είχε βιώσει στο παρελθόν, μίλησε ο κομμωτής Στράτος Δημητρίου.

Ο γνωστός κομμωτής της Κύπρου, έκανε μία ανάρτηση στο Facebook θέλοντας να τονίσει πόσο σημαντική είναι η αγάπη και η στήριξη των γονιών προς τα παιδιά τους.

Συγκεκριμένα έγραψε:

«Είναι αργά και δεν μπορώ να κοιμηθώ και έχω αποφασίσει να κάνω μια σελίδα νια την ομοφοβια στον τόπο μας γράφοντας τις δικές μου εμπειρίες και ακούγοντας τις δικές σας ονομάζοντας την. Αγκάλιασε μην σπρώχνεις. Είμαι 52 χρονών, είμαι ομοφυλόφιλος, δεν έχω την τέλεια εξωτερική εμφάνιση αλλά έχω αξίες. Έχω πολλή θλίψη όπως οι περισσότεροι gay τις γενιάς μου που αρκετοί έφυγαν με πολύ πόνο από την μη αποδοχή και bullying που βίωσαν. Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσες φόρες αυτό το bullying και η ψυχολογική εκμετάλλευση κάποιον με οδήγησαν σε απόπειρες κατά του εαυτού μου.

Σας παρακαλώ γονείς αγαπάτε τα παιδιά σας εσείς τα δημιουργήσετε γεννιούνται έτσι. Ρωτήστε όποια επιστήμη θέλετε. Εγώ χιλιάδες φορές έγινα θρύψαλα από τον κόσμο και τα κόμπλεξ τους αν δεν είχα την αγάπη της οικογένειας μου και μερικών πραγματικών φίλων ούτε θα ζούσα ούτε θα έκανα ότι έκανα. Εσείς θα σώσετε τα παιδιά σας μάνες αγαπάτε και αγκαλιάστε τα ό,τι σεξουαλική ταυτότητα και αν έχουν είναι η πιο καλή πράξη που θα κάνετε. ΑΓΑΠΑΤΕ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΜΠΟΥΛΙΝΓΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΙΣΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΓΑΠΗ».
grxpress

Σχόλια